søndag den 27. april 2014

De festlige spyd








I min datters skole skal de have en lille formiddagsmad med, så de kan få stillet sulten kl. 9.00. Hun elsker disse spyd, og de er efter min mening ret geniale. De kan lynhurtigt samles om morgenen (eller aftenen før) og de små rester kan bruges. Her er et forslag på hvordan et spyd kan se ud, men de kan varieres i det uendelige, og det kan jeg så godt lide. Det sparer mig for at tænke alt for meget ;) og min datter føler at hun får noget nyt med, klædt ud som en ”gammel” kending. To fluer med ét smæk. Disse ideer og opskrifter samler jeg en del på J

Spydende kan rumme uendelige kombinationer. Så det er bare med at tage et godt kig i køleskabet, og finde alle de rester bøtterne gemmer på. Derefter er det bare at skære dem i mundrette stykker, og sætte dem på spyd. Det samme kan i øvrigt gøres med frugtstykker. 

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar