torsdag den 9. oktober 2014

Nougat og chokolade horn


 


Disse horn må absolut høre ind under fredags hyggen. Jeg er vild med dem, de er lette, luftige og cremede i midten. Uhm… Jeg må indrømme at jeg var nød til at lægge dem hurtigt i fryseren, ellers kunne jeg have spist flere end godt er..

Jeg lavede halvdelen af dejen med chokolade midte og halvdelen med nougat. De vil også egne sig perfekt til vinter efter en iskold kælketur. Så er det vidunderligt at komme hjem til varm kakao/te og lune horn.

Opskriften skriver jeg ikke her, da jeg har hentet den fra Arlas hjemmeside: arla.dk og opskriften hedder: horn med smør. Den eneste forskel jeg har gjort er at drysse dem med hakkede nødder og puttet fyld i. Skriv endelig hvis I har spørgsmål, eller kommentarer

Håber I får en fantastisk weekend derude. Nyd vejret, hinanden og friheden J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar