tirsdag den 28. oktober 2014

Himmelske rugkiks



Disse rugkiks smager intet mindre end ”himmelsk.” Derfor navnet. De tager ingen tid at lave, og så er de smækfyldt med rug, samtidig med at de er søde nok til at få stillet sukkertrangen hen på eftermiddagen. Herhjemme bliver de serveret efter skoletid, eller som en lille snack til slut i madpakken. (Lur mig om den ikke bliver spist først…  J )


Opskriften har jeg fundet på www.Valdemarsro.dk  og de er rigtig nemme. Jeg har fuldt opskriften nøje, dog har jeg tilføjet lidt kanel i dejen, for at give lidt smag. Det gjorde lige det sidste. 
Jeg har længe haft lyst til at kaste mig over ”projekt kiks” men kom aldrig helt dertil – indtil jeg så denne opskrift. Den så så nem ud, at det da måtte lykkes. Jeg blev meget overrasket over hvor nemt det var, og glæder mig allerede til at forsøge mig ud i flere forskellige smagsvarianter fremover.

Jeg håber du får lyst til at gå ind på den fantastiske blog: valdemarsro, og finde opskriften. (Der er link til bloggen her på siden til højre under blogs.) Den kan varmt anbefales.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar